Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

چگونه لباس مردانه لوکس مناسب تابستان بخریم

Share

قوانین مربوط به پوشش برای مردان می تواند بسته به مناسبت های مختلف به مقدار بسیار زیادی متفاوت باشد ولی همیشه و همه جا برخورد اول بسیار مهم است. با وجود این همه گوشی هوشمند که در اطرافمان هستند و با توجه به این نکته که همیشه مردم منتظر فرصتی برای عکس گرفتن هستند، می توان به این نتیجه رسید که سرمایه گذتری بر روی لباس های لوکس ارزشش را دارد و می تواند ظاهری شیک تر و آراسته تر به شما هدیه دهد.نگران نباشید، در اینجا چند نکته برای شما آماده کرده ایم که بتوانید با کمک آنها تابستان امسال همه را تحت تاثیر قرار دهید.

لباس پوشیدن برای مناسبت های پاپیون

برای رفتن به برخی مناسبت ها مجبورید که کت و شلواری شکیل به تن کنید. این رویدادها و مناسبت ها معمولا عصر برگزار می شوند.

قوانین لباس پوشیدن برای مناسبت های پاپیون مشکی زیاد سخت نیستند و همیشه انتخاب های زیادی وجود دارند. می توانید از یک دست تاکسیدوی معمولی استفاده کنید ولی پیشنهاد ما این است که برای چنین مراسمی از تاکسیدوی لوکس استفاده کنید. کت شلوار لوکس را می توانید در مناسبت های مختلف در طول سال بر تن کنید و مطمان باشید در طول یک سال زیاد تغییر سایز نمی دهید.

لوازم جانبی نیز باید ساده باشند. ظاهر کلاسیک نیازمند پاپیون مشکی، شال کمر و یک جفت کفش واکس خورده مشکی است. اگر به اندازه کافی جسور هستید می توانید برای مناسبت های پاپیون مشکی از یک جفت کفش مخملی یا یک کت و شلوار آبی نیز استفاده

این تغییرات ممکن است انتخاب جالبتری پیش روی شما بگذارند، اما اگر زیاد به قوانین پوشش اهمیت می دهید بهتر است از تاکسیدوی کلاسیک استفاده کنید.

کت و شلوار کلاسیک دو یا سه

برای اکثریت قریب به اتفاق رویدادها، کت و شلوار کلاسیک انتخابی ایده آل و راضی کننده است و به شما این اطمینان را می دهد که متناسب با دیگران لباس پوشیده اید. یک کت و شلوار دو یا سه تکه خوب نباید محدودیت زمانی داشته باشد یا از مد بیفتد و باید مناسب پوشیدن در مناسبت های مختلف باشد. به این دلیل سرمایه گذاری روی کت و شلوار با کیفیت بسیار معقول و ضروری است.

به منظور استفاده هرچه بهتر از یک دست کت و شلوار جدید یک گام به عقب برگردید و به این فکر کنید که لوازم جانبی و پیراهن های مختلف را با آن ست کنید. اینگونه می توانید با یک دست کت و شوار طیف وسیعی از مدل های مختلف را داشته باشید.

همچنین این کت و شلوار باید از مواد ایده آل درست شده باشد. به عنوان مثال، مواد سبک مانند کتان و پنبه مناسب آب و هوای گرم هستند، در حالی که پارچه های پشمی برای آب و هوای سرد مناسب

با انتخاب رنگ های کلاسیک روی کت و شلواری سرمایه گذاری کنید از به این زودی ها از مد نیفتد. با این حال برای اینکه در مناسبت های مختلف بیشتر بدرخشید می توانید از رنگ های روشن تر نیز استفاده کنید.

جو هریس، مدیر ارشد فروش لباس مردانه هارودز اخیرا اظهار کرده است که: “فصل تابستان اجازه می دهد تا هم در زمینه رنگ و هم در مورد ساخت خلاق تر باشیم.”

“شاهد افزایش علاقه به لباس های براق هستیم، این برق می تواند بر اثر تضاد به وجود آید و یا بر اثر استفاده از تار و پود های مختلف.”

“چه به دنبال ظاهری محافظه کار باشید و یا چه به دنبال ظاهری مدرن، کت و شلوارتان را با یک پیراهن آستین بلند بپوشید و به کراوات بری تکمیل کردن آن فکر کنید.”

تکه های جدای مناسب

برای مراسم های غیر رسمی تر می توانید آزادانه تر لباستان را ست کنید. می توانید از چند رنگ که با هم هماهنگی دارند استفاده کنید: به سایه روشن ها، خنثی ها و تک رنگ ها فکر کنید. از سایه زیاد استفاده نکنید چون باعث می شود نا مرتب به نظر

سه نکته ساده برای خوش پوشی

تصمیم گیری برای لباس پوشیدن می تواند ساده باشد، ولی وقتی اطلاعاتی درباره قونین پوشش نداشته باشید این کار می تواند مشکل باشد. در اینجا سه نکته از قوانین نانوشته لباس پوشیدن برای شما آماده کرده ایم:

از دعوت نامه ایده بگیرید – اولین چیزی که برای تصمیم گیری می تواند به شما کمک کند دعوتنامه است. ببینید که آیا در دعتنامه ذکر شده است که خیلی رسمی لباس بپوشید و یا اینکه شما را ترقیب کرده است که به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

به محل برگزاری فکر کنید – قبل تصمیم گیری برای انتخاب لباس بسیار مهم است که بدانید قرار است مراسم کجا برگزار شود. خیلی فرق می کند که مراسم یک جشن تولد در یک باغ باشد یا یک کنفرانس در یک هتل. برخی مکان ها قوانین پوشش خاص خود را دارند. مطمان شوید لباسی که می پوشید محض رسیدن شما را شرمنده نمی کند.

هیچ وقت از میزبان جلو نزنید – با اینکه شیک بودن خیلی مهم است، در نظر گرفتن دیگران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به یک جشن نامزدی می روید کاری نکنید که توجه ها از روی آن زوج خوشحال به سمت شما جلب شود! قبل از انتخاب بهترین های کمدتان مناسبت، مکان و میزبان را در نظر بگیرید.

اگر نمی توانید کت و شلوار آیده آلتان را پیدا کنید، اصلا نگران نباشید. هرکجای دنیا که باشید می توانید به صورت آنلاین کت و شلوار لوکستان را خریداری کنید. از دریافت سفارشتان با سرعت و مقرون به صرفه درب منزل لذت ببرید. نگاهی به فروشگاه آنلاین ما بیاندازید – تمام محصولات ما به صورت رایگان به تمام نقاط جهان ارسال می گردند.