Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

در نمایشگاه سالانه گل چلسی 2018 چه می گذرد؟

Share

در نمایشگاه سالانه گل چلسی 2018 چه می گذرد؟

نمایشگاه سالانه گل چلسی از امروز 22 ماه می آغاز شده است و تا چهار روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه برخی از حیرت انگیز ترین طراحی های مربوط به گل و باغبانی در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

از سال 1913 میلادی به بعد، نمایشگاه گل چلسی هر ساله در زمین های بیمارستان رویال چلسی برگزار می شود و فقط در طول سال های جنگ جهانی این نمایشگاه برگزار نگردیده است.

از زمان تاجگذاری ملکه انگلیس، ایشان فقط دو مرتبه نتواسته اند در این نمایشگاه معروف شرکت کنند. ایشان امسال نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

اگر می خواهید سلبریتی های دیگری را نیز در این مراسم مشاهده کنید، باید بدانید که مری بِری نیز مجددا امسال به عنوان مهمان-میزبان در این مراسم نام نویسی کرده است. به جز مری بری، جو ویلی و نیک نوولز نیز در این مراسم باشکوه حضور خواهند داشت.

برای آن دسته از تماشاچیانی که دوست دارند از این فرصت استفاده کرده و از این نمایشگاه ایده بگیرند، فرصت های متعددی وجود دارند از جمله «باغ هایی برای افزایش رفاه و آسایش» و «فضاهایی برای ایجاد باغچه» که بر روی خلق بهترین فضاهای شهری کوچک تمرکز دارند.

هم چنین، باغ های هنری نیز وجود دارند که مثل همیشه مملو از تماشاچی هستند. در باغ های هنری، روش ها و مواد سنتی با رویکردهای طراحی جدید تلفیق می شوند تا مهمانان نمایشگاه برحسب استفاده شان، از آن ها بهره مند شوند. این باغ ها در میان باغ های بزرگتری قرار دارند که توسط طراحانی در سطح کلاس جهانی به عموم عرضه شده اند.

برای بازدید از این نمایشگاه تردید دارید؟

در این نمایشگاه، طیفی از غذاها و نوشیدنی های مختلف و متنوع به شما عرضه می شود و موسیقی زنده و مراسم مفرح دیگر نیز در سراسر روز برپا خواهند بود.

برای خانواده ها، تفریحات و سرگرمی های زیادی وجود دارد از جمله نقاشی بر روی صورت کودکان و کوکتل های محشر برای مادر و پدرها.

قیمت بلیط این مراسم از 42 تا 105 پوند (حدودا بین 350 هزار تومان تا 900 هزار تومان) متغیر است.