Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

راهنمای خرید ساعت مچی 2018 لوکس لاندن

Share

به راهنمای خرید ساعت مچی 2018 سایت The Luxe London خوش آمدید. این راهنما، اولین قسمت از مجموعه کامل و بی همتای ما از بهترین مارک های ساعت مردانه در بازار است.

برای خرید ساعت، هیچ نوع راهنمایی کلی وجود ندارد، که در درجه اول به این دلیل است که خانواده های مختلفی از ساعت های مچی برای انتخاب وجود دارند. فرقی نمی کند که برای یک ساعت مچی مخصوص لباس شب به خرید رفته اید یا برای یک ساعت مخصوص غواصی، یا ساعت مخصوص رانندگی یا ساعت خلبانی. در هر حال، عوامل متعددی وجود دارند که قبل از خرید باید در نظر گرفت.

اگر می خواهید یک ساعت برای پوشیدن با لباس بخرید، باید به ضخامت قاب ساعت (شما به چیزی بزرگ نیاز ندارید)، اندازه تاج ساعت (هر چه کوچکتر، بهتر)، و کیفیت بند چرمی آن (به هر حال، چرم زودتر از بین می رود) توجه داشته باشید. برای خرید ساعت مچی مخصوص غواصی، باید برای ساعتی با دریچه فرار هلیوم و یک بند به اندازه کافی بزرگ، مناسب برای لباس غواصی خیس هزینه پرداخت کنید. در مورد ساعت مچی مخصوص پرواز، شما به تاجی نیاز دارید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا اگر شما دستکش هم پوشیده اید، بتوان آن را چرخاند، یا برای تضمین خوانایی در نور کم، در آن از علامت های پوشیده شده با سوپر-لومینووای دارای نور و درخشندگی مناسب استفاده شده باشد. در مورد ساعت های مخصوص رانندگی نیز صفحه ساعت باید همیشه دارای کرونومتر آماده و کاملا کارآمد باشد.

هنگام خرید هر ساعتی که قصد خرید آن را دارید، چهار شاخص کلیدی کیفیت وجود دارند که باید همیشه از آن ها مطلع باشید.

1) خرید مارک های سوئیسی معمولا امن ترین می باشند

اگر بخش حرکتی ساعت مچی اتوماتیک یا مکانیکی شما در داخل یک برند بزرگ سوئیسی ساخته شده باشد، احتمالا کیفیت اش بهتر از یک محصول خارجی تولید انبوه است.

2) لبه ها را برای داشتن گوشه های تیز چک کنید

اگر لبه ها یا قاب ساعت مچی شما دارای گوشه های تیز می باشد، ساعت به درستی تکمیل و تولید نشده است و نشانه ای بزرگ از تولید ضعیف است.

4) روی شیشه مقاوم در برابر خراش، سرمایه گذاری کنید

سعی کنید ساعتی را که با شیشه کریستال یاقوت کبود ضدخراش تولید شده است، انتخاب و خریداری کنید. اگر ساعتی با شیشه معمولی خریداری کنید، کوچکترین ضربه ای به ساعت شما، وضعیت نامناسبی را برای آن ایجاد می کند.

Audemars Piguet

اودمر پیگه

وقتی صحبت از ساعت های مردانه اودمر پیگه است، به نظر می رسد که این برند به سوی وضعیت «تک-برند» در حال حرکت است زیرا بیشتر از پیش بر روی ساعت افسانه ای «رویال اوک» خود تاکید می کند. اما وقتی این ساعت، پرفروش ترین ساعت این برند است، چرا که نه؟ تغییراتی در تم این ساعت در کاتالوگ های امسال عنوان شده اند که شامل نسخه تمام پلاتینی کرونوگراف دریایی قدرتمند می شوند. در واقع، این ساعت دیوی قدرتمند است.

Bell & Ross

بل اند راس

بل اند روس، با ادامه تاخت و تازش در دنیای اتومبیلرانی و حمایت اش از تیم رنو در مسابقات فرمول یک، سه ساعت کرونوگراف را در محدوده BR-03 خلق کرده است که از فرمان های رنگی خودروهای جایزه بزرگ الهام گرفته اند.

Breitling
برایتلینگ

خبر بزرگ از برایتلینگ این که این برند فروخته شده است. ماه ها پس از آن که گمانه زنی ها در مورد فروش این شرکت بر سر زبان ها بود، این شرکت در ماه آوریل گذشته توسط غول شرکت خصوصی سی.وی.سی کپیتال پارتنرز (سهامی خاص) به مبلغ حدودا 740 میلیون پوند خریداری شد. این شرکت در سال 1979 توسط ارنست اشنایدر خریداری شده بود و از آن زمان در تملک خانواده اشنایدر بود اما در طول 20 سال گذشته، تئودور پسر وی مدیریت برند را بر عهده داشت که هنوز 20 درصد از سهام شرکت را در اختیار دارد.

Cartier
کارتیه

کارتیه امسال با رونمایی از ساعت ممتاز Rotonde De Cartier Minute Repeater Mysterious Double Tourbillon، به طیف ساعت های پیچیده و تعجب آور و تحسین برانگیز قبلی خود افزوده است. شما می توانید هر یک از قطعات چرخشی، ایجاد کننده صدا، یا نوسانی درون ساعت (تمام 448 قسمت کوچک آن) را به لطف مکانیسم اسکلت بندی شده مشاهده کنید.

Chopard
شوپارد

شوپارد جشن 20 سالگی سال گذشته خود برای تولید ال.یو.سی را با رونمایی از ساعت افسانه ای فول استرایک خاتمه داد؛ ساعتی نوآورانه به قیمت 200 هزار پوند دارای اعلام ساعت، فعال کننده بر روی تاج ساعت و ناقوس کریستال یاقوت کبود.