Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

رایان رینولدز، پادشاه جدید سبک فرودگاهی

Share

رایان رینولدز، پادشاه جدید سبک فرودگاهی

گتی ایمجز

گیت بازرسی پرواز فرودگاه استانستد لندن یا هر فرودگاه دیگری، به مکانی برای مشاهده لباس های راحتی تبذیل شده است: لباس های ورزشی، شلوارک های مخصوص پیاده روی، لباس های مندی هندو یا تی شرت ت.ب.ب (تجسس بدنی بانوان). در این مکان، بیشتر با لباس های رده معمولی مواجه خواهید شد.

اما شاید نیازی نباشد که این گونه در گیت بازرسی حاضر شویم. به رایان رینولدز نگاهی بیندازید تا با یکی از حامیان سبک فرودگاهی آشنا شوید؛ کسی که آقایان باید برای سفرهای شان از او مواردی را فرا بگیرند.

رایان رینولدز 41 ساله پس از ورود به فرودگاه بین المللی ناریتا در ژاپن، پس از یک سفر طولانی مدت لباس خود را هوشمندانه عوض کرد: یک کاپشن چرم مخملی، یک تیشرت ساده و شلوار کتان جیب کراس. شلوار کتان از شلوار جین راحت تر است و نسبت به شلوار راحتی ورزشی شما را خوش تیپ تر نشان می دهد.

گتی ایمجز

کفش های آکسفورد را نیز فراموش نکنید. کفش های آکسفورد قطعا به راحتی کفش های ورزشی مورد علاقه شما نیستند اما تیپ شما در فرودگاه را کاملا به روز رسانی می کنند و شما را خوش تیپ نشان می دهند. در ضمن، اگر تیپ شما کمی اسپورت باشد، شاید شما را به بیزینس کلاس راه ندهند.

واضح است که سفرهای طولانی مدت ترکیبی از هوای کم کیفیت و نوشیدنی های مکرر است. از این عقل سلیم حکم می کند که راحتی خود را بر هر چیز دیگری ارجح تر بدانید. اگر مدت زمان پرواز شما زیر 6 ساعت است، تعطیلات خود را با لباس های راحتی آغاز کنید: خوش تیپ و به دور از افکار کاری روزانه

روش لباس پوشیدن تان در بیزینس کلاس را از تصاویر زیر به عاریت بگیرید.