Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

مزیت های خرید توسط لوکس لندن

Share

.

 

لو کس لندن، به عنوان قسمتی از اقدامات کنونی‌اش در راستای داشتن حضوری آنلاین در ایران با لوئیس آویروما ( LUISAVIAROMA) که یکی از معروف ترین بوتیک های آنلاین جهانی در زمینه تجارت الکترونیکی محصولات لوکس ومجلل از سال 1999 است، همکاری خود را آغاز نموده است.

این بوتیک آنلاین معروف انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه و همچنین کفش و اکسسوری را برای فروش ارائه می دهد و دفتر مرکزی آن در فلورانس ایتالیا است. سایت  LUISAVIAROMA.COM بدین منظور ساخته شده است تا به مشتریان برگزیده خود این امکان را بدهد که به صورت آنلاین از فروشگاه‌های مجازی خرید کنند. این  وب سایت در ابتدا حالتی بسیار انحصاری و اختصاصی داشت و تنها در سال 2004 و پس از راه اندازی مجدد بخش فروش خود بود که در اختیار عموم قرار گرفت.

امروزه سایت LUISAVIAROMA.COM بیش از ششصد نوع مجموعه مختلف طراحی شده توسط طراحان  برندهای مطرح را ارائه می دهد که عبارتند از: بالمین، استلا مک کارتنی، الکساندر مک کوئین، ریک آونز، کلوئی، دیور هوم، دولچه و گابانا، دی اسکوارد، لانون، مارک جیکوب، امیلیو پوچی، فندی، جیل سندر، مالبری، استیون وبستر، جیمی چو، کریستین لوبوتن، سن لورن و غیره.

از آن جایی که لوئیس آویروما یکی از پیشروان با نفوذ تجارت الکترونیکی محصولات لوکس در جهان است ارتباط نزدیکی را با بسیاری از برندهای مطرح دنیا دارد و به صورت مداوم مجموعه های انحصاری مشترکی را با برندهای معروف ارائه می دهد. برندهایی مانند دلچه و گابانا، نایکی، سرجیو راسی، سوپرگا و غیره در این گونه همکاری ها شرکت نموده اند. این بوتیک به عنوان یکی از پیشگامان فروش آنلاین محصولات لاکشری در سایت خود از مزیت داشتن لاین‌های انحصاری عرضه محصولاتی از برندهایی مانند سن لورن، الکساندر مک کوئین، ولنتینو و غیره را نیز داراست. این محصولات را به دلیل انحصاری بودن جای دیگری نمی توان یافت.

حال تمامی آنچه بیان کردیم برای مشتری لوکس لندن چه معنایی می تواند داشته باشد؟ این یعنی شما می توانید به لوکس لندن که ارتباطی نزدیک با شرکتی که بیش از بیست سال در زمینه تجارت الکترونیکی محصولات لوکس فعالیت داشته است اعتماد کنید. دیگر آن که شما اکنون دسترسی کامل به یکی از انحصاری ترین گروه های ارائه دهنده محصولات لوکس در دنیا را دارید و قادرید محصولاتی را که تنها تعداد اندکی از آن ها طراحی شده است را مستقیما از منزل خود و توسط  theluxelondon.com خریداری کنید. 

تمامی این محصولات لوکس از ایتالیا به دفتر مرکزی ما در لندن ارسال می شوند. در لندن گروه ما سفارش های شما را با دقت بسته بندی کرده و آن ها را به ایران ارسال می کنند. همچنین به دلیل شراکت ما با این شرکت معروف در صورتی که مشتری در رابطه با کالا نارضایتی داشته باشد کالا قابل برگشت است و این چیزی است که دیگر شرکت ها در حال حاضر نمی توانند انجام دهند.

Please visit our FAQ page. 

Shop your favourite designers now.

Images via luisaviaroma.com