Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

معروف ترین ترندهای مد مردان برای بهار/تابستان 2018

Share

تمامی شوهای لباس معروف، تمامی رنگ های دنیای مد و فشن و معروف ترین ترندهای مد مردان برای بهار/تابستان 2018 که باید درباره آن ها بدانید

 

دهه هشتاد میلادی: تیپی که هنوز هم حرفی برای گفتن دارد

 
The Eighties (once again acceptable)

اگر می خواهید استایل خاص خود را در این فصل داشته باشید، بهتر است سری به کمد پدرتان بزنید. بله درست متوجه شدید. از رنگ های پاستلی تا کت های قدیمی پدربزرگی تک چاک و شلوار جین آبی روشن با پاچه های تاخورده، این مدل پوشاک مردانه ای هستند که مانکن ها در سه مرکز فشن دنیا هم اکنون آن ها را پوشیده و در حال نمایش آن به بازدیدکنندگان هستند. با این حال، نیازی نیست که همه این پوشاک دهه هشتادی را با هم بپوشید. شما می توانید یکی یا تعدادی از آن ها را انتخاب نموده و با لباس هایی که در کمد لباسی تان قرار دارند، ست کنید و استایلی جدید برای خودتان ایجاد کنید. اگر می خواهید در این کار حرفه ای تر باشید، کافی است نگاهی به فشن شو فندی بیندازید که در آن، در لباس های ورزشی دهه هشتاد تغییراتی را ایجاد نموده است یا فشن شوهای اتاتز و چروتی که هر دو، کاپشن های با برش مربعی را با شلوارهای گشاد ست کرده اند. برای یافتن نمونه های بهتر، بد نیست که به آلبوم عکس خانوادگی تان نیز نگاهی بیندازید.

 

همه چیز به رنگ سفید

All-white-everything

یکی از بهترین و آسان ترین روش های یافتن تیپ دهه هشتادی، خرید و پوشیدن ست هایی است که در این فصل در فشن شوها مشاهده نموده اید: سر تا پا سفید بپوشید. اگر فکر می کنید این تیپ کمی جسورانه و جیغ است، برای بالاتنه خود یک کاپشن دنیم سورمه ای یا یک کت تک سبک رنگ روشن چسبان را انتخاب کنید. برای کفش نیز بهتر است یک جفت صندل چرمی قهوه ای یا سیاه رنگ یا یک جفت کفش راحتی بدون بند (پنی لوفر) را بپوشید و با این کار فردی باهوش، حرفه ای و خوشتیپ به نظر بیایید.  

 

دهه نودی ها و سال دو هزاری ها

After the Nineties comes the Naughties

در چند فصل اخیر، در دنیای فشن و مد شاهد احیای تیپ های دهه نود بوده ایم پس زیاد هم تعجب برانگیز نیست اگر تیپ ها کمی به سمت سال دوهزاری ها متمایل باشند. اکنون این ترند در اوایل مسیرش قرار دارد اما نشانه های آن وجود دارند: شلوارهای شش جیب بگی (که بعضی از آن ها از زانو به پایین زیپ خور هستند)، دنیم های دوتایی یکسان و ست شده، کمربندهای بلند که فقط روی کمر قرار گرفته اند و شلوار را نگه نمی دارند و ژاکت های بدون آستین، این ها همه در فشن شوهای پایتخت های مختلف دیده می شوند. منتظر باشید که در این فصل، این ترند بیشتر رشد کند.

 

صورتی، رنگی همیشگی

Pink isn’t going anywhere

رنگ «صورتی هزاره سوم» رنگی گرم و متمایل به سرخ باز که نمی توانید آن را بر روی لباس هایتان نداشته باشید و در این فصل، آن را بیشتر نیز خواهید دید – و در حال سرایت به رنگ های دیگر نیز می باشد. اخیرا برندهای اَمی، کام دو گقسونز و بیلیونر از رنگ صورتی داغ (از طیف صورتی متوسط تا پاستل) در طرح هایشان استغاده کرده اند. نکته تحسین برانگیز این جاست که برندهای قدیمی قاره اروپا نیز در طرح های شان از این رنگ استفاده کرده اند؛ برندهایی هم چون ارمنگیلدو زنگا، برلوتی، فندی و والنتینو و نیز الویر اسپنسر و دانهیل در انگلیس. راستی، پیش سفارش لیست شلوار جین بسیار بسیار سبک تام فورد را فراموش نکنید.

 

کت و شلوار خطوط عمودی بخرید

Get a vertical stripe suit

اکثر طراحان در این فصل، بر روی رنگ های اصلی و یک شکل تمرکز کرده اند و ترکیبات و چاپ بر روی لباس کمرنگ تر از قبل بودند از این رو باید منتظر خطوط عمودی باشید. این لباس ها دارای عرض های کوچک و بزرگی هستند اما بهتر است کت و شلوار بعدی شما دارای این خطوط باشد. خبر خوب این که این نوع از لباس قرار نیست فقط خیره کننده باشند بلکه می توانند بر روی بدن هر کسی زیبا به نظر برسند و به فیزیک بدنی او ارتباطی ندارند.

 

داشتن دو جیب خوب است

Two pockets good

شاید فکر کنید به دلیل مرگ راجر مور باشد اما ظاهرا نوت های موسیقی بر روی کاپشن های سافاری، کاپشن های  سبک آمریکایی و پیراهن های نظامی سبک دهه هفتاد میلادی در شوهای این فصل کاملا خودنمایی می کنند. برای خرید به چه نکاتی دقت کنیم؟ به دنبال لباس های دارای دوجیب در طرفین سینه باشید که کمی روی شانه های شما حالت افتاده داشته باشند تا خود را امروزی تر نشان دهید.