Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

نحوه انتخاب درست ست های گشاد کت و شلوار ترندهای جدید

Share

ترند جدید انتخاب ست کت و شلوار در سایزهای بالاتر ارائه شده و حالتی آزاد بر روی تن داشته و در عین حال جاذبه جنسی خنثایی دارند. در ادامه این مطلب نحوه انتخاب این نوع ست ها را بیان کرده ایم:

در این تصویر، بلا حدید کت و پیراهنی از برند جوزف و سندل هایی از برند مانولو بلانیک را پوشیده است.

Whether they appeared at Céline or Tom Ford; Joseph or Prada, this season’s tailoring trends can be summated, and shopped, in six simple categories. From brooching to belting; going top-heavy or eschewing one altogether, we present our edit of the best way to invest in them now.

سایز لباس اهمیت بسیاری در ترندهای جدید دارد

صرف نظر از این که این ست ها زیبا توسط چه برندی طراحی شده است، سلین، جوزف، پرادا و یا تام فورد، می توان تمامی طراحی های مربوطه را در شش گروه مجزا جای داد. ما در این جا مدل های مختلفی را برای خرید به شما پیشنهاد داده ایم که می تواند شامل سنجاق سینه و زیورآلات بوده و یا با یک کمربند ساده استایلی متفاوت به خود گرفته باشد.

زمان آن فرارسیده است که با  پوشیدن کت هایی با برش های آزاد و گشاد در بعضی قسمت های آن مانند آستین و همچنین ست کردن آن با شلواری خوش دوخت استایلی فراجنسیتی داشته باشیم. در صورت استفاده از زیورآلات و یا پوشیدن پیراهن یا جلیقه در زیر کت باید اصل سادگی را رعایت کنیم تا تاثیری مدرن و امروزی بگذاریم. شبیه دیوید برن بودن ترند متفاوت امسال است.

از کمربند استفاده کنید

شاید یکی از ساده ترین راه ها برای دادن استایل به کت تان این است که کمربندی را دور آن ببندید تا ظاهری جدید به آن بدهید. ممکن است شما بخواهید نیمی از کت تان را در زیر کمربندتان ببرید مانند تصویر بالا از برند سلین و یا کمربندی را دور کمر خود ببندید (مطابق عکس فوق از برند مارک جیکوبز) و یا ده ها استایل دیگر که با کمی خلاقیت می توانید آن ها را پیاده کنید. اگر احتمال می دهید در انتخاب کمربند ممکن است کمی با مشکل روبرو شوید استایل هایی را انتخاب کنید که دارای کمربند باشند کلوئی و آرکت می توانند گزینه های خوبی را در اختیارتان بگذارند.

به کار بردن زیورآلات  

برای استایل بهاره و تابستانه 2018 دریس ون نوتن، کت های فاستونی خود را با افزودن سنجاق سینه و پارچه های توری و ظریف به روز رسانی کرده است. او بر این باور است که افزودن این سنجاق سینه های درخشان و زیبا و لایه هایی از پارچه توری و ظریف می تواند بسیار مدرن بوده و در آینده نیز همچنان استایل خود را حفظ کند و دمده نشود. طرح های زیورآلات گوناگونی از برندهای مشهوری مانند سن لوران و و گوچی در دسترس هستند که می توانند در استایل کت و شلوارتان از آن ها استفاده کنید. این طرح ها ظاهری کلاسیک و شیک دارند و ظاهر هنرمندانه ای را برای شما به ارمغان می آورند.

استفاده از شلوارک به جای شلوار

درست است که زمانی کت و شلوارک لباس فرم مدارس پسرانه بود اما هم اکنون این استایل قدیمی با جدیت تمام در مد جدید استفاده می شود. برندهایی مانند پرادا، تام فورد، التو و جوزف با بخشیدن استایلی زنانه به این ست ها طرح های زیبایی را برای این فصل ارائه داده اند. قد شلوارک شما و این که چقدر کوتاه باشد به انتخاب خودتان بستگی دارد ولی در این فصل بیرون بودن زانوتان کاملا مد است.