Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

نگاهی به نمادین ترین لباس های عروسی

Share

نگاهی به نمادین ترین لباس های عروسی

در بحبوحه ازدواج سلطنتی شاهزاده هری و مگان مارکل، سفری خواهیم داشت به تاریخ، سفری به عروسی اشرافی و زیبایی که اثری همیشگی را بر روی ما گذاشت. وقتی که زمان انتخاب لباس مهمانی عروسی باشد، قدیمی بودن گنج است اما لباس ها و تیپ های زیر ما را به پوشیدن لباس های جدید وا می دارند.

 


لباس عروسی باید به شما حس بدهد

عروسی بیانکا جَگِر نمونه ای کامل از یک عروسی ستاره راک بود. این ستاره راک در مراسم عروسی اش به سبک شخصی اش وفادار ماند. اگر لباس عروسی تان، حس «شما» بودن را به شما نمی دهد، پس آن را نپوشید. برای نشان دادن خودتان، به دنبال کت و شلواری به رنگ باز باشید.

 

لباسی دکمه ای

 

جلوه ی سلطنتی

 

همچون ملکه ها، چسبان بپوشید

مراسم عروسی گرِیس کِلی با شاهزاده موناکو، یک عروسی سلطنتی اصیل بود، و لباس پادشاهی و خیره کننده ی عروس منبع الهامی شد برای بسیاری از عروس های امروزی (از جمله دوشیزه ی کمبریج). اگر در مراسم عروسی سنتی هستید و می خواهید سلطنتی ظاهر شوید، عبارت «هر چه بیشتر، بهتر» را برای خود تکرار کنید زیرا شما قادر به انجام آن هستید. 

 

زرد ملکه ای

زرد لیمویی که جایگاه خود را از خواهرش، صورتی هزاره گرفته است، یکی از بزرگترین رنگ های بهار/تابستان امسال است. ستاره هالیوود الیزابت تیلور این رنگ زیبا را برای لباس شب عروسی انتخاب نمود و مقدار رنگ آن گزینه ای مناسب برای مهمانان یک عروسی تابستانی است.

 

خورشید در حال طلوع کردن است

 

 خیاطی مجلسی

 

دهه 60 میلادی

زمانی که میا فارو با فرانک سیناترا خواننده ازدواج کرد، مراسم ازدواج شان در دهه شصت میلادی نمونه ای بارز از یک عروسی ساده بود. فارو با لباس مجلسی زنانه اش، نمونه ای کامل از یک عروس دهه شصت بود که شکوه را به نمایش می گذاشت.

 

زیبا و رمانتیک 

همان گونه که آدری هپبورن در بسیاری از زمینه ها اولین بود، لباس عروسی کاملا دامن این ستاره مثالی زیبا از وقار بود. لباس یقه دارش رمانتیک بودن را به تصویر می کشید در حالی که دکمه های ظریف و کمر باریک لباسش، جلوه ای کاملا زنانه به او می بخشید.