Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

پنج ترند جذاب جواهرآلات و ساعت که باید از آن آگاه باشید

Share

در این مقاله ترندهای سال 2018 برای ساعت و جواهرآلات را در اختیار شما می گذاریم:

صورتی رنگ عشق است

امسال همه چیز به رنگ صورتی بود. طیف های مختلف رنگ صورتی را که از صورتی کمرنگ گرفته تا شاتوتی را می شد در برندهایی مانند شنل و تگ هویر مشاهده کرد. سنگ های ریز و زیبای مورگنیت که به رنگ رز صورتی بودند به لطافت و شیرینی پشمک صورتی به نظر می رسیدند و طرح جدید بولگاری با نام سرپنتی زیر نگین زیبایی از روبلیت حالتی پررمز و راز و زیبا به خود گرفته بود. محبوبیت ترند صورتی به ورای آنچه که می شد برایش تصور کرد رسید. تنوع و گوناگونی سنگ های صورتی مانند گرد جادویی در همه جا پاشیده شده بود و مدل پیکادلی برند بکز و اشتراس از این نگین ها به زیبایی هر چه تمام تر استفاده کرده بود.

بازی منصفانه

صنعت جواهرآلات در قیاس با همتای خود مد و فشن سرعت تغییر و تحول و پیشرفت پایین تری را داشته است. شاید یکی از دلایل آن مشکلاتی که بازار طلا با آن مواجه است باشد. کارولاین شوفل (مدیر شوپارد) به همراه فعال محیط زیست لیویا فرث و هوادار محیط زیست متعهدی با نام آریزونا میوز، اعلام کرده اند که شوپارد در جواهرآلات و ساعت های خود از طلای صد در صد اصلی استفاده می کند. اما برای طلای صددرصد اصلی چه ملاکی وجود دارد و چگونه می توان آن را تعریف کرد؟ طلایی که از منابع و معادن مختلف استخراج می شود بنابر استانداردهای بین المللی محیط زیست و همچنین اجتماعی انواع متفاوتی دارد.

سواروسکی هم مجموعه الماس های خود را با استفاده از طلای به دست امده تحت تجارت منصفانه تولید می کند. بر اساس تجارت منصفانه استخراج طلا ازمعادن باید تحت شرایط استاندارد صورت گیرد.

با توجه به پیشگام بودن این دو برند مشهور در رعایت استانداردهای محیط زیستی و اجتماعی آینده به نظر روشن می آید و ضمن این که طرح های ارائه شده توسط این برند از طلای اصل می باشند.

ساعت محبوب دختران و پسران

رولکس ساعت “پپسی” خود را که  رسما جی- ام تی مستر 11 نام گرفته است و الهام گرفته از استایل دهه هشتاد است را روانه بازار کرده است. این ساعت دارای سرامیک های قرمز و آبی بر روی صفحه خود است و دارای بند فلزی زیبایی و کالیبر 3285 برای کیفیت کاری بی نظیر است. درست است که این ساعت برای آقایان طراحی شده است اما می توانیم به جد بگوییم که این ساعت می تواند برای خانم هایی که سلیقه ای متهورانه دارند عالی باشد. ساعت قرمز بولگاری با نام اکتو فینیسیمو صفحه ای چهل میلی متری دارد اما وزن آن بسیار سبک بوده و با این که بزرگ است اما بسیار ظریف است. ای ساعت دارای درخشندگی زیبا و ملایمی است که قابل بازیابی است و هیچ گاه از درخشش کم نمی شود.

Audemars Piguet

رنگهای نئون

با نگین های یاقوت به رنگ های نئون به صفحه ساعت خود ظاهری جذاب و شیک بدهید.هیوبالت در ساعت های بیگ بنگ یونیکو خود یاقوت هایی با رنگ های روشن به کار برده است. هری وینستون سنگ های روشن و براقی را با بند صورتی ابریشمی را در مدل ساعت های جدید دیور با الهام از رنگ های نئون به کار برده است.

حسابی معروف شوید

با توجه به ترندهایی که در حال مشاهده آن هستیم و به منظور هماهنگ بودن با این روند ما برای فصل آینده گوشواره هایی که حالت اویز داشته را پیش بینی می کنیم و صرف نظر از این که آن ها در هر دو گوش مشابه باشند و یا متفاوت حتما باید با الماس هایی درخشان بدرخشند و البته هیچ چیزی بهتر از الماس واقعی وجود ندارد.