Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

پنج روش برای پوشیدن لباس سفید در تابستان

Share

پنج روش برای پوشیدن لباس سفید در تابستان

پنج روش برای پوشیدن لباس سفید در تابستان

چگونه از کم رنگ ترین رنگ استفاده کنیم و بهترین تاثیر را در این فصل داشته باشیم؟

با رنگ، جسور باشید

عکس از گوئرِسمِس

پوشیدن کت تک سفید بسیار شبیه به بازکردن یک بطری شامپاین است، پر از سر و صدا. این کار روزهای قدیمی را به روزی خاص تبدیل می کند. حال اگر پوشیدن لباس سفید توجه همه را به خود جلب می کند و گریزی از این جلب توجه نیز نیست، پس سعی نکنید از آن فرار کنید. هر کسی که درام جنایی میامی وایس ساخته ی مایکل مان را در اواخر دهه 80 میلادی دیده باشد می داند که نور درخشان لباس روی شما به شما کمک می کند حال و هوای بهاری زیرین خود را متعادل نمایید. پس، فکر کنید به پارتی دعوت هستید و رنگ صورتی را بیرون بکشید، رنگ سبز پسته ای را حتی. حتی سونی کروکت، بازیگر میامی وایس نیز این مورد را تایید می کند

 

یک جفت کفش قهوه ای انتخاب کنید

عکس از استایل استاکر/نسخه ی بلابلات

کتانِ رنگ باز در نور روشن خورشیدِ تابستان شبیه به رفلکتور عمل کرده، درخشش، عمق و بافت دیگر لباس های شما را نشان می دهد. واقعا تحسین برانگیز است که چگونه این کفش های شکلاتی بینظیر کلاسیک خود را در کنار لبه شلوار کتانی زیبا به نمایش می گذارد. اکنون که این ماجرا پیش کشیده شد، اجازه بدهید کمی در مورد رنگ نیز صحبت کنیم. آیا این شلوار تقریبا سفید – یا آجی رنگ یا پوست تخم مرغی یا حتی زرد آهویی – به خوبی به کفش های قهوه ای می آیند زیرا در یک طیف رنگ زمینی یکسان – از خاکی تا شکلاتی خاکی – هستند یا به این دلیل است که ظاهرا هر دو از کمد لباس های گتسبی بزرگ بیرون آمده اند؟ آری

 

سفید را روی سفید بپوشید

عکس از آقای دانیل برونو گراندل

همان گونه که دوست ما نیک ووستر توانسته است به خوبی این مورد را به تصویر کشیده است، تمامی تمایلی که ما در طول سالیان برای تونال پوشیدن در خودمان ایجاد کرده ایم، ما را پشت دروازه های مروارید رنگِ لباس های سفید نگه نمی دارد. این کار نه تنها شما را به شخصی شبیه به لارنس عربستان تبدیل می کند که در حال پرسه زدن در صحرای مدرن خود هستید، بلکه تلفیق این لباس ها به صورت کاملا متفاوت اما با سایه های مکمل سفید و کمی تیره تر از سفید، تمامی اثرات «همه چیز به رنگ سفید» را از بین برده و چیزی بهتر و بزرگتر از هر یک از بخش های آن به صورت جداگانه به وجود می آورد. برای این که جذاب تر به نظر برسید، جوراب را فراموش کرده و یک کفش کتانی بدون بند بپوشید. 

 

تضاد ایجاد کنید

عکس از آقای نَبیل کوئِنوم/نسخه ی بلابلات

ما تمام سال جین سفید و شلوار سفید نمی پوشیم زیرا همیشه در ذهن مان با جود لا بازیگر نقش دیکی گریفینز در فیلم آقای ریپلی با استعداد همذات پنداری می کنیم؛ اگرچه ما همان جود لا هستیم. از آن جا که لباس سفید در هر فصلی زیبا به نظر می رسد، ما این کار را انجام می دهیم. و بخشی از فریبندگی جین سفید به تضادی است که با دیگر لباس های شما ایجاد می کند مثلا با کت تک سورمه ای مد روز یا کاپشن چرم مشکی. یا حتی به گفته ی آقای الساندرو اسکوارزی، یک جلیقه چهل تکه ی آبی. اگر در این زمان از سال در حال امتیاز دادن به گرمای تابستان هستید، یک شلوار کتانی چسبان به جای جین سفیدتان، می تواند به شما در پوشیدن کت یا کفش کتانی یا هر دو بسیار کمک کند.

 

به سبک دهه پنجاه میلادی لباس بپوشید

عکس از آقای آدام کاتز سیندینگ/سایت ترانک آرشیو

دلیلی وجود دارد که تمامی ضدقهرمانان داستان های تخیلی دهه پنجاه میلادی – و خالقان فاسد آن ها – همیشه در روزهای آفتابی در هنگ کنگ، سایگون یا اسکندریه، کت و شلوار سفید، عاجی یا کرمی رنگِ به سبکیِ پر قو را بر تن می کردند. این کت و شلوارها به دلیل شدت رنگ پایین تر و پارچه شان، گرمای تابستان نیمه استوایی را از خود دور می کنند و ظرافت و شیک پوشی رنگ سفید در هر مکانی تاثیر خود را خواهد گذاشت، چه در هتل متروپل در حال نوشیدن چای عصرانه باشید یا سر قرارهای کاری در شهر. هر زمانی که در حال سفر از دیار خود به مکانی مرطوب و گرم هستید، و یا حتی تظاهر می کنید که در حال سفر به چنین مکانی هستید، کت و شلواری سفید رنگ و کلاه پانامایی بپوشید.