Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

چرا اجناس لوکس در دبی نسبت به اروپا، بسیار گران تر هستند؟

Share

همه می دانند که اجناس لوکس در دبی، 40 درصد گران قیمت تر هستند. اما هیچ کس در مورد این تفاوت قیمت بسیار زیاد، اطلاعی ندارد و کسی نمی داند که چرا قیمت یک محصول یکسان در اروپا، بسیار کمتر است.

افرا البوستی (یکی از اعضای شورای ملی فدرال در دبی) به سلطان المنصوری گفته است که قیمت های بالای محصولات لوکس در امارات متحده عربی باعث شده است که خانواده های اماراتی طی سفرهای خارجی شان، مقادیر بسیار زیادی را برای خرید برندهایی هزینه کنند که نسبت به کشور خودشان، ارزان تر هستند. ایشان افزودند: «ما متوجه تفاوت قیمتی بسیار زیادی در قیمت محصولات لوکس در کشور نسبت به خارج از کشور شدیم. این محصولات شامل لوازم زینتی، محصولات چرمی و کفش می شوند».

خانم البوستی اذعان نموده است که این منطقی نیست زیرا امارات متحده عربی، کشوری بدون مالیات است.

ایشان افزودند: «قیمت یک محصول در امارات متحده عربی نسبت به همان محصول در کشورهای دیگر به علاوه مالیاتی که به آن افزوده شده است، بین 500 تا 3000 درهم گرانتر است. این مورد را در اغلب جاها مشاهده نمودیم. دلیل این افزایش قیمت بسیار زیاد با وجود عدم دریافت مالیات چیست؟»

جناب وزیر گفته است که وی از این مورد اطلاع داشته است و دلیل افزایش قیمت را هزینه های بالای اجاره مغازه های فروشگاهی دانسته است.

خانم البوستی همچنین به وزیر در مورد قیمت یک کیف در مغازه ای در اروپا صحبت کردند و گفت که قیمت آن کیف در آن کشور اروپایی 1000 یورو بوده است که معادل 4773 درهم است و درصدی از آن مالیات بر ارزش افزوده است در حالی که همان کیف در امارات متحده عربی، 3000 درهم گران تر به فروش می رسد.

همه محصولات برای خرید در سایت http://theluxelondon.com موجود می باشند. اگر برای پیدا کردن محصول مورد نظرتان با مشکل مواجه شدید، با https://t.me/theluxemen تماس بگیرید.