Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

چرا سرم های ضد پیری 600 پوند قیمت دارند؟

Share

هنگامی که سرم های صورت بازدارنده و با کیفیت ناچورا بیزه (Natura Bissé) در سایت ما قرار داده شد، آن جا بود که ما متوجه شدیم. ما در مستر پورتر، چیزهایی ظریف تر از آن را می فروشیم اما با این حال، 600 پوند برای سرم صورت؟ چیزی شبیه به قاشق روکش خاویار Lorenzi Milano. چه چیزی می تواند چنین هزینه ای سنگین را ضمانت کند- جفت انسانی؟ در حقیقت، بعید هم نیست، اما بعداً بیشتر در مورد شبیه سازی بیولوژیکی صحبت می کنیم.

ما فکر کردیم مسئولیت ما، وظیفه ما، کمی تحقیق است. چه چیزی باعث می شود این چیز خیلی خاص باشد، مواد تشکیل دهنده آن چه چیزهایی هستند، و مهمتر از همه، در واقع چه کاری را انجام می دهد؟ هدف محصول از آن چه که ممکن است انتظارش را داشته باشید، به اکسیر جوانی نزدیکتر است. خانم سارا هرینگ، یکی از متخصصان مراقبت از پوست ناچورا بیزه توضیح می دهد: «این محصول به گونه ای طراحی شده است که مزایای پرکننده و بوتاکس را به همراه داشته باشد و نتایج مشابهی را ارائه دهد، اما هیچگونه رویه تهاجمی و هیچگونه ار کار افتادگی نیز ندارد. بنابراین، آن را به عنوان جایگزینی برای درمان هایی که معمولا با سوزن انجام می شوند، کار می کند و به داخل پوست نفوذ می کند و پیام را در داخل مغز قرار داده و به عضلات می گوید که خود را حرکت دهند. اگر شما شوکه شده اید یا لبخند می زنید، بر روی صورت شما تاثیری نخواهد گذاشت، و بسیار طبیعی به نظر می رسد.» به عبارت دیگر، اگر سالیان سال اخم کردن و خندیدن به شگفتی های مختلف زندگی، چهره شما را با پاهای کلاغ و خطوط اخم، خط انداخته اند، این محصول سالها را از بین خواهد برد.

خوب، این محصول چگونه این همه کار را انجام می دهد؟ خانم هرینگ چنین توضیح می دهد: «مواد فعال، در واقع، عضله را در وضعیت آرامش قرار می دهند، که دریافت پیام های ناخودآگاه از سمت مغز برای حرکت کردن را متوقف می سازد.» این جادو به خاطر دو ماده تشکیل دهنده موجود در سرم رخ می دهد، که ناچورا بیزه آن ها را ثبت کرده است. اولین عنصر اُکتامیوکسیل است که با استفاده از کونوتوکسین برای کمک به استراحت ماهیچه ها کار می کند که باعث می شود خطوط صورت شکل بگیرند؛ و دومین شبیه ساز بیولوژیک جفت است. صبر کنید، چی؟ «این بدین معنا است که این ماده، خصوصیات ترمیم سلولی جفت واقعی را تقلید می کند، اما نگران نباشید، همه این ها در آزمایشگاه رشد کرده اند و جفت واقعی نیستند.» جفت شبیه سازی شده بیولوژیکی با ماده دیگری -فاکتور رشد حاصل از پلاکت- کار می کند، که ترمیم را شبیه سازی نموده و زندگی را به پوست باز می گرداند.

اگر چه این محصول نتایج فوری درمان توسط سوزن را نشان نمی دهد اما به این معنا است که نتایج آن طبیعی خواهند بود و در طول زمان شاهد تغییر خواهید بود. خانم هرینگ می گوید: «با سرم، تغییرات به صورت انباشته قابل مشاهده هستند، بنابراین شما باید برای مدت زمانی از آن استفاده کنید تا تفاوت ایجاد شده را مشاهده نمایید.» اما چقدر زمان می برد تا بتوان نتایج قابل توجه را مشاهده کرد؟ «این کاملا به فرد بستگی دارد – ممکن است کمتر از یک هفته یا یک ماه باشد. معمولا شما می توانید با استفاده از آن دو بار در روز در دو نوبت صبح و عصر شروع کنید، و پس از آن که شما نتایج را مشاهده نمودید، مصرف آن را به یک بار در روز در نوبت شب و یا یک روز در میان تغییر دهید تا اثر آن را بالا نگه دارید.

خانم هرینگ می افزاید: «از آنجا که شما به هر حال سرمایه گذاری زیادی در این محصول می کنید، همچنین ارزش دارد که برای رسیدن به نتایج دلخواه، برای آن کمی زمان را صرف و سرمایه گذاری کنید. پس از پاک کردن، مقداری سرم را بر روی بخش هایی که می خواهید درمان کنید، با ضربات آهسته پهن کرده و به آرامی تا چند دقیقه ماساژ دهید تا مطمئن شوید که پوست کاملا آن ها را جذب کرده است. بعد از آن شما می توانید از مرطوب کننده همیشگی خود استفاده کنید.»

هنگامی که شما استفاده از سرم جادویی را متوقف می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که چهره خسته شما در نهایت خود را نمایان ساخته است، اما برای این که سالخوردگی را از خود دور نگه دارید، چیزهای کمی مثل این محصول وجود دارند که باعث می شود زمان سالخوردگی شما متوقف شود. و از این رو، ممکن است ارزشش را داشته باشد.

برای سفارش، لطفا با خدمات اختصاصی ما در تماس باشید.