Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

چگونه فوق پولدارها قایق های تفریحی فوق العاده شان را طراحی می کنند؟

Share

آوانتی قایق تفریحی جدید 66 متری شرکت هِسن یاتز، با همکاری شرکت وینچ دیزاین، دارای استخر بی نهایت 5 متری، جکوزی، عرشه آفتابگیر و بار خواهد بود. عکس با تشکر از هِسن یاتز

بسیار ثروتمند بودن بدین معنا است که تمامی انواع چیزهای شما می توانند به صورت سفارشی برای شما ساخته شوند، از کت و شلوار و کفش گرفته تا خانه و ماشین. اما نهایت افراط طراحی سفارشی برای میلیاردرهای این دنیا، قایق تفریحی است.

گذشته از هزینه های گزاف (معمولا بین 1 تا 1.5 میلیون دلار برای هر متر)، خرید یکی از این آثار تاریخی شناور به خاطر ثروت فراوان می تواند دورنمایی ترسناک باشد. بعید به نظر می رسد میلیاردر تازه کار سمت راست خود را از کابین پشتی قایق تشخیص دهد، چه برسد به این که درباره انواع مختلف موارد فنی، خدمه و عملیات طراحی که بوجود می آیند، اطلاعی داشته باشد.

آقای مارک کوندیش، مدیر فروش و بازاریابی شرکت هلندی کشتی سازی هسن و طراح قایق تفریحی آقای آندرو وینچ از وینچ دیزاین روی هم رفته دارای 88 سال تجربه کمک به افراد بسیار پولدار در طراحی و ساخت کاخ های لذت بخش مرتفع از سطح دریا هستند. در اینجا به شما نشان می دهیم که آنها چگونه این کار را انجام می دهند.

یک کارگزار قایق تفریحی معتبر پیدا کنید

آقای کاوندیش می گوید: «به طور معمول، هنگامی که یک مشتری به کارخانه کشتی سازی ما می آید، آنها در حال معامله یا خرید دومین یا سومین قایق تفریحی شان هستند». «با این وجود، کسی که در حال انجام اولین خرید خود هست، ممکن است بخواهد یک کارگزار قایق بادبانی معتبر مانند The Luxe Elite را پیدا کند. کارگزاران قایق تفریحی کمی شبیه مشاوران هنری و آژانس های معاملات املاک هستند که تخصص فنی و دانش تخصصی را برای راهنمایی شما در این روند دارند. افراد با تجربه تر از تیم های مدیریت داخلی برای سر و کار داشتن با مقررات، استخدام خدمه و دیگر مسائل اداری استفاده می کنند.»

بدانید کجا می خواهید بروید

«اساسا دو نوع قایق تفریحی وجود دارد. «قایق های تفریحی سریع، مانند قایق 45 متری آمور ریو، که به سرعت از دریاها عبور می کند، و قایق های تفریحی آرام تر و دوربردتر، از قبیل 50 متری Omaha، که می تواند یک سفر دریایی در سراسر آتلانتیک را انجام دهد. قایق تفریحی مسابقه ای کوتاه تر و پایین تر هستند، و از کنار شبیه به ماشین های اسپورت هستند، در حالی که قایق های تفریحی مسیرهای طولانی بیشتر شبیه کاخ های شناور و بلندتر هستند. آیا شما می خواهید در جزایر یونان و ریوریای ایتالیا به گردش بروید؟ یا شما می خواهید به یک سفر حماسی دور دنیا بروید که شما را از پورتوفینو به آلاسکا، یا آنتیگوا به تونگا می برد؟ هر یک از این سفرها به نوع متفاوتی از کشتی نیاز دارند، هرچند در حال حاضر کشتی هایی مانند هوم یات 50 متری وجود دارند که موازنه ای از طول مسیر و عملکرد را ارائه می دهند.»

بزرگ فکر کنید

«ما اینجا هستیم تا رویای خود را رویا ببینید»

«کار ما این است که بفهمیم جاه طلبی شما چقدر است؟ هدف شما چیست؟ ما قایق هایی را می سازیم که باید با سرعت زیاد کار و حرکت کنند، اما آبشار، محل فرود هلیکوپتر، پیانوهای بزرگ، بالکن های تاشو، گاراژ، سالن ورزشی، حمام، کلاب و فشن شو نیز دارند.»

«ما یک استخر 6 متری بی نهایت را با کف شیشه ای و دوش های اسپا برای عرشه پشتی گالاکتیکا سوپر نووا 70 متری درست کرده ایم. کف روشن آن اجازه می دهد اشعه های خورشید از طریق کف استخر به داخل تابیده و کلاب ساحلی عرشه پایینی با پرتوهای رنگارنگ مزین شود. سیستم صوتی ضدآب را می توان با کلاب ساحلی همزمان سازی کرد تا دو منطقه پارتی ایجاد شود. جت تقویت کننده مرکزی رولز-رویس بدین معنا است که شما در 75 ثانیه می توانید از سکون به سرعت 30 گره دریایی برسید.»

طراح داخلی را پیدا کنید که شما را درک می کند

«داخل یک قایق تفریحی همواره تعادلی بین چشم مشتری و چشم من است، اما در نهایت هر قایق تفریحی یک طراحی منحصر به فرد است که شخصیت و زیبایی شناسی مالک را نشان می دهد.» «ما همیشه به نوع ماشین مشتری نگاه می کنیم. کسی که صاحب رولز-رویس است، عموما زیبایی و سبک کلاسیک بیشتری نسبت به کسی دارد که فراری دارد.»

«هنگامی که به بحث داخل اتاق می رسیم، ما دوست داریم خودمان را خیاط محصولات سفارشی می دانیم. هر یک از جزئیات از شکل و موقعیت دسته های درب، تعداد نخ های  از پارچه کتان، سرویس شام، لامپ های میز، همه و همه به صورت سفارشی و لوکس ساخته شده به وضوح مطابق با نیازهای مشتری است. صاحبان قایق تفریحی نیو سکرت می خواستند تن رنگ، حالت و ریتم های فضای داخلی مکمل مجموعه هنری قرن بیستم آن ها باشد. صاحبان کلاود ناین خواستار حس یک باشگاه ساحلی با صدای تن رنگ شنی و آبی های پر جنب و جوش بودند. این به آزادی بیان بر می گردد.»

محیط زیست را نیز در نظر بگیرید

«مشتریان ما به طور فزاینده ای نگران هستند که آیا قایق های شان با محیط زیست سازگار هستند.» «موتور محرکه هیبریدی در هوم یات ما، ترکیبی از دیزل مکانیکی و دیزل الکتریکی برای کاهش صدا و بهره وری سوخت را ارائه می دهد، و شکل بدنه جابجایی سریع ما نوع خاصی از بدنه کشتی است که آبا را سریع تر و با مقاومت کمتر جابجا می کند، و بدین معنا است که از نظر مصرف سوخت، بهره وری بیشتری دارد. تصفیه ویژه و مخازن سپتیک نیز بدین معنا هستند که هیچ گونه فاضلابی به دریا ریخته نمی شود.»

برای درخواست مشاوره سفارشی درباره قایق های تفریحی، لطفا با خدمات اختصاصی ما تماس بگیرید.