Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

گوچی سال سگ را با مجموعه کپسول خاصی متمایز می کند

Share

لندن-گوچی به سگ علاقه خاصی دارد؟ بدون شک الساندرو میکله مدیر هنری برند گوچی، واقعاً عاشق سگ ها است، به خصوص دو مونس چهار پای خودش که در طراحی مجموعه کپسول جدید الهام بخش او بودند. گوچی به افتخاز سال نوی چینی، که در 16فوریه آغاز می شود، مجموعه خاصی از پوشاک را با نماد های مربوط به سگ طراحی کرده است.

موتیف سگ که در این مجموعه به چشم می خورد، از بالشی الهام گرفته شده که توسط هنرمندی به نام هلن دانی، که بیشتر با نام کارگر ساده شناخته می شود؛ به میکله اهدا شده بود. روی این بالش تصویر دو سگ تریر محبوب او به نام های اورسو و بوسکو نقش بسته بود. موتیف سگ این کارگر ساده، زینت بخش مجموعه بزرگی از پوشاک شد، که به طور ویژه برای این مجموعه طراحی شده بودند. انواع لباس مردانه و زنانه، کفش، کیف دستی، لوازم شخص چرمی کوچک، اکسسوری، و ساک مسافرتی از جمله موارد این مجموعه هستند.

موتیف الهام گرفته شده از بوسکو و اورسو بر روی بلوزهای کشباف و پیراهن هایی با رنگ های روشن، کوله پشتی و ساک های بزرگ ساخته شده از مواد اولیه عالی گوچی و کیف بدون بند (کیف کلاچ) و کیف پول نقش بسته اند. کفش های ورزشی، روسری ها و جواهرات نیز با موتیف های این دو سگ محبوب آراسته شده اند و روی صفحات ساعت ها نیز طرحی از صورت سگ به چشم می خورد. ان مجموعه، که از 63 مورد تشکیل شده، در تمام فروشگاه های گوچی و به صورت آنلاین به فروش می رسد، قیمت ها  از 180 پوند برای جاسوئیچی بوسکو و برچسب لباس با طرح اورسو شروع می شود.

این مجموعه سال نوی چینی از طریق تمام وسایل ارتباط دیجتالی گوچی تبلیغ می شود. به طور مشخص، پلتفرم تجارت الکترونیک تازه راه اندازی شده خانه فشن ایتالیا در چین به تبلیغ این مجموعه می پردازد، همچنین این مجموعه با بسته بندی های خاص در فروشگاه ها عرضه می شوند. ویترین مغازه های گوچی این مجموعه را در خود جای داده اند، و با دیواره ها و کف تارتاتی، و نیمکت های تشک دار تارتانی که برای نمایش این مجموعه طراحی شده، آراسته شده اند.

گوچی همچنین محتوای تعاملی خاصی را از طریق اپلیکیشن گوچی برای کاربران iPhone X ارائه کرده، که به کاربران اجازه می دهد از استیکرهای سه بعدی اورسو و بوسکو با استفاد از فناوری تشخیص چهره خاصی لذت ببرند. کاربران می توانند با استفاده از این اپلیکیشن، ویدئوی کوتاهی را ضبط و آن را به طور مستقیم در شبکه های اجتماعی شان به اشتراک بگذارند.