Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

‫از مجموعهٔ جدید ۲۰۱۷ برِبِری ( BURBERRY ) پرده برداری شد

Share

پالت رنگی متشکل از رنگ های سفید و آبی، پیچشی مدرن به ظاهرطراحی های الهام گرفته شده از آثار هِنری مور ( Henry Moore ) افزوده که رد پای کریستوفر بیلی ( Christopher Bailey ) در بِربِری را از بین برده است که این مساله به بنیان گذاران خانهٔ مد بِربِری برای دومین فصل برپایی این نمایشگاه باز می گردد. بافت های دلپذیر گشاد که با سبک قرون وسطی آراسته شده اند و مدل‌هایی مانند یقهٔ پردار،شنل و یا سر دوشی‌های مزین به رشته‌های طناب در این مجموعه به چشم می خورد که در همین زمان پیراهن‌های چروک با یقه ‌های نامتقارن و تاکسیدوهای ساختارشکنانهٔ لباس‌های اصلی مهمانی‌های عصر می‌باشند.

بربری که برای به وجود آوردن تکه‌های به وضوح منحصر به فردی مانند بارانی دکمه‌دار کلاسیکش (به نظرتان با وجود این مثال واضح، مثال‌های بیشتری مورد نیاز است؟) و مجموعه‌های هر فصلش شناخته شده است با برپایی نمایشگاه “See Now, Buy Now ” جمعیت زیادی را به آنجا کشانده است. چهره‌هایی مانند پنلوپه کروز ، ربکا هال ، سوکی واترهاوس ، نااومی کمپ ، اولیویا پالرمو9و جردن دان تعداد اندکی از کسانی هستند که می‌توان به آنها اشاره کرد.

حالا شما می‌توانید این لباس‌های جدید را مستقیما از نمایشگاه تهیه کنید. مدل‌های جدید ما را در نمایشگاه فوریه سال ۲۰۱۷ بربری که آخرین به روز رسانی سبک خود را داشته است بیابید.