Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

معرفی برلوتی: یکی از گران قیمت ترین برندهای لباسِ آماده برای پوشیدن

Share

برلوتی بخشی از گروه برندهای ال.وی.ام.هاش است که پوشاک مردانه تولید می کند و از لایه نهایی چرم گوساله، چرم کانگورو و پوست تمساح در تولید کفش ها و بوت هایش استفاده می کند. برلوتی کمربند، کیف و کیف پول دستی چرمی و پوشاک سفارشی و آماده برای پوشیدن نیز تولید می کند. این برند که در سال 1895 میلادی توسط الساندورو برلوتی ایتالیایی اهل شهر مارکه تاسیس شده است، در خیابان ماقبوف پاریس قرار دارد.

برلوتی در سال 1895 توسط الساندورو برلوتی ایتالیایی تاسیس شد اما بعدا اولگا اسکوئری معروف به اولگا برلوتی اداره این برند را به عهده گرفت. گروه برندهای ال.وی.ام.هاش در سال 1993 میلادی برلوتی را خریداری نمود. در سال 2012 میلادی، برلوتی خانه خیاطی آرنی پاریس را خریداری نمود و اولین کلکسیون پوشاک مردانه آماده برای پوشیدن را راه اندازی نمود.

برلوتی از سال 2012 به بعد توسط «آنتوان آرنالت» پسر برنارد آرنالت، مدیر ارشد اجرایی ال.وی.ام.هاش اداره می شود که به عنوان رئیس هیئت مدیره لورو پیانا خدمت می کند. در ماه مارس 2014 میلادی، ایزابلا کاپیس گالئوتا مدیریت تصاویر و ارتباطات این برند را بر عهده گرفت.

در سال 2017 میلادی، وب سایت بیزینس آو فشن، برند برلوتی را در بین 16 شرکت برتر برای استخدام در صنعت فشن معرفی نمود.

قیمت کفش های برلوتی برای هر جفت صندل از 410 پوند انگلستان شروع شده و تا 11 هزار پوند (و در بعضی موارد بیشتر) برای یک جفت کفش سفارشی یا کفش ورزشی پوست کروکودیل – مثل کفش زیر – ادامه دارد.

کیف های این برند از 420 پوند انگلستان برای کیف کلاچ نایلون و چرم گوساله آغاز شده و تا 46500 پوند برای یک چمدان پوست کروکودیل می رود.

محصولات کلکسیون آماده برای پوشیدن برلوتی از 210 پوند انگلستان برای یک تیشرت آغاز شده و تا 7800 پوند برای یک کاپشن پوست مار پیتون ادامه دارد.

برای شناخت ریخت شناسی، حجم، پهنا و نقاط تحمل وزن پای مشتری، لازم است که 6 تا 10 اندازه گیری انجام شود.

محصولات سفارشی ساخته می شوند و براساس درخواست مشتری می توان آن ها را شخصی سازی نمود و آماده سازی آن بین 2 تا 3 ماه زمان می برد.

همچنین برلوتی با برند سوییسی ساعت لوکسِ هابلوت برای کلکسیونی همکاری نموده است و بند و جعبه ساعت آن را طراحی نموده است.

«رابرت داونی جونیور» بازیگر فیلم مرد آهنی با تیپ برلوتی در فیلم تور تبلیغاتی فیلم «انتقام جویان: عصر اولتران»


سایت TheLuxeLondon.com این فرصت را برای مشتریان وی آی پی فراهم نموده است تا منحصربفردترین محصولات در جهان و سبک زندگی جهانی لندن را خریداری نمایند. ما با ترکیب محصولات لوکس منحصربفرد، نوآوری و غیرمتعارف بودن، تجربه مشتری بینظیری را برای شما فراهم می آوریم که پیشتر حتی تصور آن را نداشته اید.

برای انجام سفارش، لطفا با بخش خدمات اختصاصی ما تماس حاصل نمایید.