Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

چگونه یک کمربند گوچی فیک را تشخیص دهیم

Share

خرید آنلاین می تواند یک چالش باشد، عمدتا به علت فراوانی کالاهای تقلبی و خرده فروشانی است که ادعا می کنند کالاهایی معتبر را به فروش می رسانند، اما در واقع کالاهای کپی شده را می فروشند.

جهت کمک به شما برای گردش در دنیای خرید آنلاین، فهرستی از پرچم های قرمز را مشخص نموده ایم که در هنگام خرید کمربند گوچی در هر جایی غیر از فروشگاه های خود برند، باید به آن ها دقت کنید.

پرچم قرمز شماره یک قیمت است: اگر قیمت آن، آنقدر مناسب به نظر می رسد که پذیرفتن اش مشکل است، باید به آن شک کنید. پرچم قرمز بزرگ بعدی سیاست بازگرداندن کالا است. اگر شرکت اجازه تعویض یا بازگشت کالا را نمی دهد، به احتمال خیلی زیاد کالای آن ها فیک است.

اکنون بیایید به خود کمربند نگاهی نزدیک تر بیندازیم. در شکل زیر، دو کمربند اصلی و فیک گوچی در کنار هم قرار داده شده و با هم مقایسه شده اند.

کدهای مربوط به مدل کمربندهای گوچی معمولا بر روی وب سایت گوچی در لیست محصولات قرار دارند. بسیاری از کدهایی که بر روی محصولات فیک دیده می شوند، از سایت گوچی برداشته شده اند از این رو بهتر است به جای این که به کدها نگاه کنید، به جزئیات چاپ برجسته کدها بر روی چرم دقت کنید. نکته: این بدان معنا نیست که شما نباید به کدهای موجود بر روی کمربند توجه نکنید اگرچه واضح است که شما کماکان می خواهید مطمئن شوید که این کدها با کدهای کمربند واقعی که در حال خرید آن هستید، یکی هستند.

لایه نهایی بافت دار کمربند گوچی اصل، برجسته تر است.

لایه نهایی بافت دار کمربند گوچی اصل، برجسته تر است.

و این هم بررسی کمربند گوچی از بالا. در کمربند گوچی اصل، فلزی که بند را به سگک کمربند وصل می کند، به جای خمیده بودن، صاف است و پین سگک نازکتر است.

با چرخاندن کمربند گوچی به طرف دیگر، می توانیم فیک بودن آن را به سادگی متوجه شویم زیرا کوک های بخش تاشده ی چرم آنقدر که باید، تمیز اجرا نشده اند. به علاوه، رنگ اطراف پین سگک، به شدت رفته است.

این کار می تواند کمی شما را گمراه کند زیرا این مدل از کمربند گوچی، دارای تنوع زیادی است. به عنوان مرجع، مدل این کمربند گوچی اصل، کمربند مردانه «سگک 4 سانتی متری دابل جی» است. این کمربند اصلی، مستقیما از سایت theluxelondon.com خریداری شده است. فروشنده کمربند فیک ادعا می کرد که همین مدل اصلی است اما رنگ سگک آن به رنگ سگک نسخه زنانه کمربند نزدیک تر است که کمی به رنگ طلایی تمایل دارد.این ترکیب مدل ها که بر روی نسخه های فیک دیده می شود، اولین نشانه اصلی و معتبر نبودن این محصولات است. همچنین، اگر به بخش هایی که دو حرف G همدیگر را قطع می کنند، نگاهی بیندازیم، فضای بین حروف در کمربند فیک بیشتر است و پوشش نهایی آن نیز به تمیزی پوشش نهایی کمربند اصلی نیست.

عامل دیگری که شناسایی کمربند فیک را مشکل تر می سازد، نوری روی کمربند است که شما به آن نگاه می کنید زیرا این نور می تواند ظاهر سگک را تغییر دهد. اگر شما مجددا به عکس های 1 تا 3 نگاهی بندازید، مشاهده خواهید نمود که اگرچه کمربند یکی است اما رنگ واقعی سگک کمربند، متفاوت است و این نکته ای است که باید آن را مد نظر داشته باشید. روش های راحت تری برای تشخیص کمربند فیک نیز وجود دارد.