Your message was sent successfully

SHOP NOW

To join the Privilege Club and SHOP please WhatsApp us at:
+44 7500 494444

Note: The usually responds within a few hours

همکاری هادورو پاریس با لوکس لندن

Share

برند هادورو در سال 2012 در پاریس تاسیس شده است و به طور تخصصی بر روی طراحی محصولات فناورانه و چرمی لوکس گران قیمت و بسیار باکیفیت تمرکز دارد. هادورو که رهبر بازار فناوری های لوکس است، ظریف ترین لوازم جانبی شخصی جهان را انتخاب، طراحی و با دست تولید می کند و تضمین می نماید که هر تصمیم و هر جزئیات محصول، تجلی نفیسی از شخصی است که قصد دارد این مخلوق هادورو را در اختیار داشته باشد. این برند صاحب یک زیر برند دیگر به نام «فِلد اَند وُلک» نیز می باشد که ممکن است نام آن را شنیده باشید.

امروز، لوکس لندن مفتخر است اعلام نماید که با هادورو پاریس برای کلکسیون نسخه محدودی از قاب های لوکس موبایل و همین طور ساعت های هوشمند همکاری نموده است.

این لوازم جانبی و آیفون های نفیس شخصی سازی شده با مواد گران قیمتی هم چون پوست تمساح، طلای 18 عیار و الماس VVS، و نیز نقره، تیتانیوم و چرم های خاص و نفیس طراحی شده اند و در آتلیه این برند در بزانسون فرانسه توسط دست مونتاژ شده است.

هادورو این رویا را در سر دارد که تعالی فناوری های رده بالا را دقت و زیبایی جواهرات نفیس تلفیق نموده تا به خلق لوازم جانبی و اکسسوری های فناورانه کاملا شخصی سازی شده منجر گردد. فلسفه اصلی ما این است که دستگاه های تفریحی و دارای کاربرد روزانه را به هنر تبدیل کنیم تا صاحب آن را زیباتر نموده و سبک زندگی موفق او را تصدیق کند.

این کلکسیون اکنون برای خرید در دسترس می باشد. برای سفارش یا سوال در مورد این کلکسیون، با بخش خدمات اختصاصی ما تماس بگیرید.

لوکس لندن وب سایت ارائه دهنده خدمات شخصی لوکس در انگلستان می باشد. ما در زمینه تجربه خرید سفارشی محصولات و مدیریت سبک زندگی، متخصص هستیم. شما می توانید تمامی محصولات ما را در وب سایت لوکس لندن خریداری نمایید و یا اگر محصولی را مد نظر دارید که بر روی وب سایت لوکس لندن موجود نمی باشد، می توانید با بخش خدمات اختصاصی ما تماس حاصل نمایید.